är detta sant???

igår fick vi en kommentar som sa: jag har ett tips till denna obehagliga blogg som drar en skam över mänskligheten, kan ni inte lägga in bilderna från den kvällen 13 st partille johnnys blir sönderslagna? fina närbilder på krossade ansikten.

måste bara börja med att säga: IDIOT, vad tror du?

någon som vet om detta stämmer? då säger vi bara: vart fan är samhället påväg? att man inte får vara som man vill, nej det vet vi ju alla redan. tyvärr är det ju så. hur man än ser ut, fjortis, brat, emo, punkare, rockare, eller ja, just partille johnny får man höra hur äckligt det är, hur fult, skabbigt, skämmigt eller skamligt det är. det verkar ju inte gå att göra något åt det. det känns lite som att många vant sig? som tur väl är finns det ju många som inte tar åt sig utav vad andra säger om deras stil. OCH DET BORDE INGEN GÖRA!
men om det är som denhär pesonen säger, att 13 stycken pj's har blivit sönderslagna bara för att dom väljer att ha en stil som inte fallit alla i smaken.. då undrar man ju vilka det är som drar en skam över mänskligheten? för helt ärligt nu... VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SKÄMT som nitar folk som har en stil som "skämtet" inte tycker om? alltså, man kan ju nästan inte annat än att skratta. men samtidigt känner man medlidande mot dom som tyvärr fick ta all den skiten. FYFAN för oss svenskar som inte kan låta varandra va.
det är bara att stå på sig och hoppas att inte detta påståendet är sant.
avslutar som vi gjorde sist
MER PJ'S TILL SVERIGE! (L)




p.s
vi håller på att greja lite med designen som inte riktigt har velat som vi som ni kanske märkt. fixas så fort vi kan!

Kommentarer
Postat av: ttiepjjimmy

vad i helvete, vart fan är världen påväg? jävla nolifers, tycker synd om dom om dom retar fel person..

2009-08-12 @ 00:05:21
URL: http://www.johnnyforum.tk
Postat av: SwiitBooii

låter som om det inte skulle vara sant...



Liksom 13 stycken, lite överdrivet många...



Men är det sant så är dagens samhälle påväg åt helvete

Postat av: Bella

Sverige behöver mer PJ:s.

jag bor i en ganska liten stad och det är typ bara jag och en av mina killkompisar som är PJ.s

Folk kollar snett på oss och tydligen har jag pga toffsarna blivit allt från en Hora till en Fjortis!

Jag vet inte riktigt själv hur ett par toffsar på benen får en att bli hora men jag tänker klä mej som en PJ så länge jag trivs i det och just för tillfället känns det riktigt bra!



Och btw är er blogg galet bra :))

2009-08-12 @ 09:45:08
URL: http://bellajsn.blogg.se/
Postat av: HLK

hahah som om ni aldrig skrikt "jävla emo" xD

2009-08-21 @ 00:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0