Bellah!

Vinnaren av pj-tjejerna får här ett eget inlägg om sig själv. :)

och vinnaren blev ju... Gabriella Jonsson! =D

Vi gjorde en liten intrevju med henne och pratade lite, hon var verkligen jättetrevlig :)

1. Vad heter du?

Gabriella Jonsson :D
2. Hurlänge har du varit partillejohnna?
ehm jag började typ i somras :D
3. Vad var det som fick dig att börja med stilen?
jag vet inte riktigt jag typ började med bara några toffsar först och sen typ
började jag andvända fler, så började jag umgås med andra som va Pj så blev
det bara så  
4. Får du ta mycket skit för att du har PJ-stil?
nja inte så mke som jag har hört andra få, men ganska mke
5. Vad tycker du om att det är så många som får ta skit för att dom har PJ-stilen?
jag tkr att det är riktigt illa att folk inte får se ut som dom vill och känner för.
Pj stilen är precis som vilken annan stil som helst, men den har bara fått ta extra mke skit och det är dåligt
6. och till sist sista frågan, hur ser en vanlig pj-outfit ut för dig?
oj, ehm jag brukar ha typ chinos och typ adidas ''munkjackor'' =D



Vill du besöka hennes bdb så heter hon där; bellajsn
och vi tycker även ni borde läsa hennes blogg; http://bellajsn.blogg.se/
kolla in! :)




BILDREGN IKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0