gullig kommentar :)


seriöst så får vi damp på såna här kommentarer.
frågan är ju vem fan det är som är en jävla fjolla och sitter och kommenterar sånt här. så sjukt omoget så det är ju pinsamt!
"och folk som slutar med pj , gör det för att alla andra gör dej" (det ska nog stå det där i slutet men ah)
ja, det kanske är sant. men vet du varför? för att man riskerar så jävla mycket när man är pj. finns så sjukt många som blivit misshandlade och trakasserade bara för att de valt att ha en viss stil. inser ni alla hur SJUKLIGT det är?
"pj;s är fega as , som inte vågar vara sig själva."
jo, vi vågar vara oss själva men det är ju det vi inte får! det råkar ju tydligen vara så att i detta avlånga land får man absolut inte ha tofsar på benen, (oj sorry, tydligen inte i USA heller) även om man vill. förstår ni vad vi menar? denna lilla inkompetenta hjärna som suttit och skrivit detta påstår att vi inte vågar vara oss själva..... när det i själva verket är så att vi inte FÅR vara oss själva, och som vi vill. 
sen kan man självklart inte ha samma stil hela livet! 
hur skulle man liksom reagera om en gubbe på 80 bast med rullator stapplar in på bussen iförd linne, skinnjacka och ett par tajta jeans, eller om du skulle möta en 30 årig småbarnmamma med lika mycket smink som om hon vore 14-15 år.
man växer ju självklart ifrån saker och ting. det är ganska självklart.
och ni kommer nog inte slippa se dom där fula tofsarna för vi älskar dom, och det råkar faktiskt vara så att vi vågar faktiskt vara oss själva!

:*
och folk som slutar med pj , gör det för att alla
andra gör dej

Kommentarer
Postat av: PJ älskare <3<3

Asså hur kan man orka klaga på en sån snygg stil ?

de finns ingen bättre stil än PJ !<3

Ni som komenterar onödiga saker visar bara hur patetiska dom äh ;o

2009-10-16 @ 07:38:03
Postat av: E

Men lilla vänne, man måste väl få ha en åsikt?

Alla klagade som fan när alla emoungar började titta fram. folk blev nerslagna för hur dom såg ut. Det är eran tur att ta skiten nu.



deal with it

2009-10-16 @ 10:52:17
Postat av: Fjortiiiswhore@BDB

sstämmer som fan:O jag har nämligen minst ca 50pers efter mig här i stan som är seriösa med att misshandla mig för toffsarna.jag har dem trots allt,är man pj/fjortis är man fätt modig o visar fan att man vågar vara sig själv och inte vara som flera hundra tusen idioter som inte vågar vara sig själva.Pj är det vi älskar och det vi står för!!!!



btw kommer bilderna upp eller?:O

2009-10-16 @ 12:01:06
Postat av: T

soft skrivet asso, PJ is the shieet <3

2009-10-16 @ 19:23:34
Postat av: en PJbooii (L)

hur fan orkar dom ens lägga tid på att kommentera så? asså varför klagar dom inte tex på emos? jag bryr mig inte om jag ser ett emo gäng på stan fast jag hatar emo stilen... helt plötsligt när man ser en PJ på stan så börjar alla ge blickar o snackar säkert börja bråka med en med,shit hur fan pallar dom?

PJ e fan snyggaste stilen som finns,vi vågar vara oss själva! (L)<3

2009-10-17 @ 08:50:46
Postat av: ttiiepsofia

Bra sagt ! :D Pj's e dom snyggaste och det e den bästa stilen!

Dendär anonym e ba' avensjuk för att den inte har råd med toffsar, evisu, dax wax, pikè osv (Y)

Ville bara säga att ni som e PJ.. FORTSÄTT va det!! :D det e så jävla snyggt assw.



Puwss sötnowsar <3333 (L)

2009-10-17 @ 16:34:19
Postat av: We love it

Så jävla bra sagt!

Fan vad jag stör mej på folk som stör sig på PJs

Det är en snygg stil, vad är deras problem? :S

Själv är jag inte direkt en PJ, men stilen är så jävla snygg! Men det är det att jag inte orkar lägga ner så mkt tid på det på morgonen och så, men toffsar går jag inte ut utan :)

Men fortsätt med att vara PJ, för vi älskar't ;*

2009-10-17 @ 23:36:50
Postat av: W

"vi vågar faktiskt vara oss själva!"....? du är lika jävla fördomsfull som de som hatar PJ-stilen. du påstår indirekt att alla som inte är PJ inte har en egen stil. Jag vågar nog påstå att det är exakt det vi har, så kom inte med en massa jävla snack om att alla är avundsjuka eller nått.

2009-10-18 @ 01:15:17
Postat av: Pj in my Heart!

Varför lägga ner tid på sånt skit ? Lixom hallå! varför får inte vi ha toffsar på benen ? om nu tkr att det e fult så knip käft! bara för man vågar vara sig själv betyder det inte att du ska klaga! VÄX UPP!!!! eller äre bara för att vi vågar och du e en fitta?

2009-10-20 @ 22:08:32
Postat av: haha

Älskar när folk klagar och man får som comeback att man är avundsjuk. Om vi skulle vart avundsjuka så skulle vi la dratt på oss lite toffsar istället för att klaga? Idioter!

2009-10-21 @ 02:28:49
Postat av: Anonym

när du får hår på bröstet kommer du inse vad du gjort

2009-10-26 @ 23:31:14
Postat av: ccrillebooii

aso shit vad bra sagt av dej :D<3

2009-10-26 @ 23:37:53
Postat av: Anonym

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKOR SOM INTE LÅTER ANDRA SE UT SOM DE VILL!?!? FUCKTARDZ.

2009-10-26 @ 23:38:58
Postat av: Emilia

Ni vågar ''vara en själva'' genom att efterlikna varandra...?

2009-10-26 @ 23:42:07
Postat av: SaaraahsBiiatch

rätt sagt

pj i vårt hjärt

jah e pj o jah skiter fullständiigt i vad andra säger

kolla bdb men har mest jääävliit gammla bilder ser bätre ut nu men asså den texten du skrev

fan va bra

jah hatar folk som inte låter oss vara dom vi e

vi gillar denna stilen o vadå fega o inte vågar va siig sj

shiiet assså

green e den att vi e oss själva för vi tar emot skit för vår stil o då e det för att man gillar den

o det e som för att man skriver utan "w" så betyder det inte att man inte e pj

pj e nt skriva

det e klädstil o musikstil

den texten ska jah ta o sätta in på min bdb

om nån har problem med va jah säger adda då msn

[email protected] elr skriv på bdb antingen saaraahsbiiatch elr pjjbooi

kärlek till toffsar chinos o tajta jeans

pjpoweer<333

2009-10-29 @ 01:33:16
Postat av: Anna

Alla har rätt till en egen stil, alla har rätt att få uttrycka sin åsikt! Det gäller att stå för sig själv. Jag kan bara säga att jag HATAR PJ, jag tycker att ni är tvättäkta fjortisar men det är bara min åsikt. Ni kan mycket väl älska PJ, jag har ingen rätt att stoppa er. Vi är ingen diktatur här, ingen kan bestämma vad ni ska gilla och hata. Det är det som är så bra med Sverige men jag kan endå inte fatta hur ni kan gilla att klä er så där... att prata sådär. Det är bortom min sinnesförmåga...

2009-11-02 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0